Zdrowe życie na ekranie

Telewizyjne programy mają praktycznie nieograniczone możliwości realizowania swoich najbardziej ambitnych przedsięwzięć. Mogą jako prowadzących czy prezenterów dla swoich programów wybierać celebrytów, osoby z pierwszych stron gazet, znanych sportowców czy inne gwiazdy.
Wszystko po to, aby przed telewizory przyciągnąć jeszcze więcej osób i zarobić jeszcze więcej na sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom. O sukcesie poszczególnych programów decyduje jednak nie tylko ich formuła, jakość dekoracji w studiu, czy zatrudnienie określonych prowadzących. To przede wszystkim odpowiednie przepisy i wskazówki, forma ich przekazywania i właściwy język są w stanie najmocniej wpłynąć na widza.
Jeśli już po kilku minutach nowego programu stwierdzi, że używany na wizji język mający zachęcić go do zdrowego życia albo aktywności fizycznej jest nazbyt agresywny, narzucający, albo nowoczesny czy staroświecki – natychmiast przełączy kanał i szanse, że kiedykolwiek da temu programowi drugą szansę, spadają do minimum.